مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

شب به خیر

جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰ ق.ظ

اگر مدت هاست شب ها حداقل 5 ساعت پیوسته می خوابید و صبح بیدار می شوید

اگر طی روز حداقل یک ساعت فرصت برای خوابیدن دارید

اگر هر موقع اراده کنید می توانید متکایتان را بردارید و بخوابید

و چند اگر دیگر که الان به ذهنم نمی رسد....

نمی توان گفت خیلی خوشبختید یا مثلا سبک زندگی خیلی خوبی دارید و...

ولی حقیقتا از ته دل می توانم بگویم این اگرها و آن اگرهای دیگری که فی الحال به ذهنم نمی رسد،رویای من و امثال من هاست، قدرش را بدانید و تا می توانید خوب بخوابید و خدا را بخاطرش شکر کنید! (اشک روی گونه ام را پاک می کنم😅)

طی  24 ماه اخیر شاید فقط دو شب توانسته باشم شب 5 ساعت پیوسته بخوابم، آن هم بخاطر بیماری شدید جسمی که داشتم، پسرک کلا پیش مادرم بود.آن وقت بود که با وجود آن حال بد فهمیدم 5 ساعت پیوسته خوابیدن چه کیفی دارد و چقدر ناسپاس بوده ام قبلا.

کمبود خواب و استراحت بحران خیلی از مادرهاست

دریابیمشان!

🌸روز بی خواب ترین موجودات عالم هم مبارک🌸

 

شب شما هم به خیر🥺

 

پ. ن

 فقط بخاطر تو که چک می کنی همیشه💖

نظرات (۱۱)

بهش گفتم خجالت بکش رفت بکشه دیگه🤣

پاسخ:
اها😂
  • مامان دوقلوها
  • خجالت کشیدم آقا🥺😅

    پاسخ:
    چرا؟ 😁😁

    فهیمه یه پی نوشت هم به من نمی بینی؟ 

    مگه من از دنیای شما چی خواستم؟ 

    برو خجالت بکش🤣

    پاسخ:
    😂😂😂
  • مامان دوقلوها
  • سلام مجدد عزیزم ، قربونت عزیزم کاری نمیکنم ، میام برای حال دلم😘.

     

     

    و برای خواب نمیدونم‌چه راه هایی رفتی ،ولی تجربه خودم این بود تا یک هفته و دوهفته اذیت زیاد شدیم و اما کم‌کم خیلی بهتر شدند؛ اول اینکه گاهی بچه الکی گریه میکنه و یکم صبر کنی و سراغش نری خودش دوباره می‌خوابه،  و بعد اگه غذا خوب میخوره که شب ها که بیدار میشه به جای شیر ،شیشه آب بده و اگه گریه کرد فقط همون آب بده و سعی کنی یه جور دیگه آرومش کنی مثلا بغلش کنی و راه بری  تا بخوابه یا رو پات بزاری ولی شیر ندی، همون آب ،تا چند شب این کار بکنی ،متوجه میشه خبری از شیر نیست و دیکه ان شاءالله شبا تا صبح میخوابه .

    امیدوارم جواب بگیری اگه نرفتی این راه.😘

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    تمام این راه ها رو امتحان کردم. شیر نمیخوره چندماهه
    برای همین نا امید شدم حالاحالاها از اصلاح خوابش
  • مامان دوقلوها
  • سلام عزیزم ،اول اینکه حسودیم شد😅 پس چرا منم قلقلکم شد که با منی🤣🤣 🤪 .خخخ حالا اشکال نداره ،خوشم اومد ،خوشبحال زهرا😍

     

    و اینکه خیلی برام جالبه ،چرا گل پسر هنوز خوابش درست نشده ، نکنه باید یکم از احساسی برخورد کردن با این قضیه دست کشید 🤔

    پاسخ:
    سلام فهمیه جان
    کلا من چندتا دوست خیلی خوب دارم مثل خودت که پیگیرین و همیشه شرمنده ی محبت همتونم❤️
    از اول خوابش مشکل داشت، احساسی برخورد نمیکنم. چکار کنم خواهر؟ 

    ممنون که برا من پی نوشت میزنی🤩

     

    قربونت ممنون

    آره ادامه دار هست ولی دیگه نوع مواجهه ی تو با اون تغییر پیدا میکنه

    پیشنهاد میکنم دوباره پست اولین ماهگرد دومین دخترم رو بخونی

    پاسخ:
    تو جون بخواه، پی نوشت چیه❤️
    امیدوارم
    الان میخونم 

    سلام زهراجان

    نمیدونم چرا ته دلم یه چیزی قلقک شد که پی نوشتت مال منه

    حالا اگه نبود هم به روم نیار ضایع نشم😄

     

     

    حالا چرا 24 ماه؟ 

    پسرت که حدود 17 ماهه س

    یعنی تو بارداری هم نمیتونستی بخوابی؟

     

    امروز 30 دی هست 

    تولد 4 سالگی ریحانه و من 4 ساله که 5 ساعت پیوسته نخوابیدم چون بدون استراحت دومی رو بارداری شدم

    البته انگشت شمار پیش اومده تو بارداری ولی از بعد تولد مطهره دیگه نه

    پاسخ:
    سلام عزیزم، اره دقیقا برای توئه💖
    تو بارداری هم بدخواب شده بودم
    تولدش مبارک🌸
    پس این داستان ادامه دارد... 
    بعضی وقت ها واقعا کم میارم و هنوز عادت نکردم به بی خوابی
    تو هیچ وقت نشنیدم غر بزنی
    خداقوت واقعا 

    سلام زهرا من که پیوسته چک میکنم دعا میکنم انشاالله زود خوب بشی روزت هم مبارک

    پاسخ:
    سلام عزیزم، قربون محبتت
    روز شما هم مبارک🌸
  • شاگرد خیاط
  • به قول مادر خدابیامرزم

    اگه خواب چیزی بود

    خرگوشم فیلی بود 🙂

    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه،چه قشنگ😁
  • یک مسلمان ...
  • استراحت ها بمونه برا اون دنیا ان شاءالله. 

     

    این دنیا کلی کار داریم

    پاسخ:
    برای انجام کار به انرژی نیاز داریم خب
    کم بخوابیم جون نداریم کار کنیم

    سلام عزیزم

    ببخش ک اصلا نشد امسال روزتو بهت تبریک بگم😢🙏🌹

    نمیدونم دقیقا روز عید، فاز اینکه ب کسی پیام بدم رو نداشتم با اینکه تو ذهنم بود... 

     

    راستش من این چند وقت اینقد میخوابم ک کارم ب اضغاث احلام میکشه...

     

    دعا کن اگه خدا صلاح میدونه ما رو هم ب جرگه بی خوابها بپیوندونه 😅😁

    پاسخ:
    عه سلاااام
    خوبی؟این چه حرفیه؟بخشیدمت
    الان واجب بود اعلام کنی زیاد می خوابی؟
    نمیگی آه می کشم؟ 😂
    آمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">