مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بیا بشین کارت دارم

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰ ب.ظ

این روزا همون روزایین که قرار بود پرونده خیلی چیزها توی زندگیم بسته شده باشه، به خیلی چیزها که رویام بود برسم و معلوم باشه با خودم چند چندم. 

ولی در حقیقت هیچکدومش اتفاق نیفتاده... 

کلی فایل و پرونده باز به اضافه پرونده های جدیدی که تو هر مرحله از زندگیم هی اضافه شدند، رویاهایی که هنوز از جنس رویان و منی که خیلی تکلیفم مشخص نیست با خودم!

خیلی سریع گذشت.

هنوز تازه دانشجو بودم و فارغ از دغدغه های زندگی، کلی فرصت برای قدم برداشتن در مسیر آرزوهام.

اما نخواستم یا نشد یا فکر کردم هنوز فرصت هست و...

ازدواج کردم و روابط جدید و مسائل نو... چیزهای زیادی که نمی دونستم و باید یاد می گرفتم و دغدغه سروسامون گرفتن و....

دانشگاه تموم شد! سرکار رفتم. مامان شدم و...

هیچ چیز عوض نشد! البته بی انصافیه که بگم هیچ چیز!

خیلی چیزها یادگرفتم، روحیاتم تکامل پیدا کرد و آدم ها رو بهتر شناختم.

اما انگار تمام آموخته هام تو این مدت پراکنده بودن

نخ تسبیحه نبود که دور هم جمعشون کنه و نظم بده بهش 

اراده هم کم بود

امشب که غر می زدی از شرایطت به فکر فرو رفتم. چقدر زود گذشت.

من مثل تو اهل گلایه و غر با بقیه نبودم.

فکری می شدم و با خودم مشغول بودم.

و کار زیادی هم تو این مدت انجام ندادم.

پشیمونم! ولی قرار نیست این داستان همینطوری پیش بره

میدونی

یه مدته میدونم چی می خوام، مسیرم چیه، چکار باید بکنم. 

یا حداقل خیال می کنم میدونم.هرچند گاهی باز بلاتکلیفی میاد سراغم. 

بذار راستش رو بگم!

شرایط زندگی بخش اعظم مسیر پیش روم رو چیده واسم

نمیتونم خیلی تغییرش بدم

فقط باید سعی کنم حواسم به قفسه ی متروک رویاهام هم باشه

از من نگذشته

هنوز کلی زمان دارم اگه خدا بخواد

برای زندگیم برنامه دارم و نمیخوام رکود رو ادامه بدم

ولی تو بدون عزیزترینم، یا بهتره بگم عزیزترینام!

قبل اینکه خیلی درگیر زندگی بشی تکلیفت رو با خودت مشخص کن و مسیرت رو با توکل به خدا بچین.

فعلا وقت روزای بی حوصلگی و بی کاری نیست. 

پاشو تا دیر نشده.

https://mehrnevis.blog.ir/archive/1395/7/?page=2

مطلب "بیست تمام"  هم بخون👆

 

پ. ن

ببخشید خیلی نظم ندارن حرفام. خواستم بمونه برای اونایی که نوشتم. میدونم می فهمن حرفامو عادت دارن😁

 

نظرات (۹)

بگو پس برا کی نوشتی

منم بیام با صدای بلند با خواهرم تو وبلاگم حرف بزنم قول میدم بهت نفهمی چی میگم😂

پاسخ:
😂😂😂

هرهفته میام چندبار میخونمش و میرم

وقتایی که دوباره همین فکرا میان سراغم، احساس بدی میکنم یا وقتایی که نیاز دارم شما دوباره از این حرفا بزنی اینو میخونم وبازم مثل دفعه اولی که خوندمش اروم میشم❤️

انگار راهمو پیدا میکنم! مرسی که نوشتی❤️اینطوری همیشه دارمش💕

پاسخ:
من همیشه حرفای خوبی میزنم
قدرمو بدونید😁
قابل توجه اون دو عزیزی که گفتن متوجه نشدن چی گفتم🤗😃

فرصت زندگی به یک چشم بهم زدنه دخترم...میگذره و میره 

مراقب آرزوهات باش

اینکه هنوزم پر از آرزویی تو این دنیا خوبه زهرا❤

پاسخ:
❤️❤️❤️
آدمی با امید زنده ست 
  • مامان دوقلوها
  • 😅ببخشید خانم معلم

    پاسخ:
    تکرار نشه دخترم👩‍🏫
  • مامان دوقلوها
  • ممنون زهرا(دوکوهه )که جرات بهم میدی ، حقیقتش منم زیاد نفهمیدم 🙄❤️

    اما خداروشکر مخاطبتان فهمیدند. 

    پاسخ:
    حالا نفهمیدین نیاین اینجا بگین من ضایه بشم😂
    آره فقط تو و زهرا متوجه نشدین چون از اول کلاس هی دارین با هم حرف میزنین👩‍🏫😂

    باباااا مخاطب خاص دار

    پاسخ:
    پس چی فکر کردی؟
    همه همینجور منتظرن من هی حرف بزنم باهاشون، خودمم که میدونی مخاطب خاص خیلیام😁

    زهرا جون شرمنده ولی من اصلا نفهمیدم چی گفتی 😄

    ببخشید بخدا چندبار خوندم

    پاسخ:
    تو ذهنت نظم داره چون، ممنون از صداقتت😁
    خیلی پراکنده گفتم،ولی خداروشکر اونایی که براشون نوشتم فهمیدن😄عادت دارن به این مدلی حرف زدنِ من طفلیا

    خیلیم نظم داشت، کلی هم حرف توش بود 

    منی که مخاطبش هم نبودم بهره بردم :))

    پاسخ:
    نظر لطف شماست🌸
    خداروشکر 
  • یک مسلمان ...
  • خیلی هامون مثل الانِ شما، می دونیم مسیرمون چیه و چی می خوایم. 

    تنها چیزی که نداریم جرأته. 

    باید به خودمون جرأت بدیم و پای پیامدهای تغییر بایستیم. 

    جرأت بدین و پای پیامدهای تغییر که جزو طبیعت هر تغییری هست بایستین، تا دیر نشده.

    پاسخ:
    خیلی نکته ی خوبی بود. ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">